przetwory owocowe i warzywne, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 karty ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 30, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1acjadutkmatyczEaenamPrzetwory owocowe i warzywneWytnij opisy, a następnie ułóż z nich przepis na dżem śliwkowy.owanychyczneieWfizNałożyć gotowy, gorący dżem do słoików.Umyć śliwki. Usunąć z nich pestki.acjaduktycznaEplasPokroić śliwki nożemlub rozdrobnić w blenderze.kacjaduastycznaEplZakręcić słoiki i postawić dnem do góry.Postawić garnek na gaziei gotować dżem tak długo, aby był gęsty.Składniki:1 kg śliwek, pół kilograma cukru, sok z cytrynyamiWłożyć śliwki do garnka, zasypać cukremi dodać sok z cytryny.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 30, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizPrzetwory owocowe i warzywneUzupełnij tabelkę na podstawie rysunku.5 kgacjaduktycznaEplasProduktLiczba sztuklub ilośćCena3 złza słoik5 złza karton1 złza kilogram2 złza główkęWartość wszystkich sztukdżemkacjaduasoknaEplstyczjabłkakapusta2Na podstawie zadania 1:a) Oblicz, ile zapłacisz za:•jabłka i 1 dżem•1 sok i jabłka,,•dżem i 1 sok.camib) Powiedz, czy 20 zł wystarczy, aby kupić jabłka, wszystkie sokii wszystkie dżemy? Jeśli tak, to ile będzie reszty? Jeśli nie, toile złotych zabraknie?Tak. BędziePublikacja bezpłatnazł reszty.Nie. Zabrakniezł.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 30, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3oCowanieychycwięcejWfizzneważy? Podkreśl prawidłową odpowiedź.2 kg fasoli3 kg grochu4 kg pietruszkiczyczyczyczy5 kg maku7 kg buraków6 kg selera10 kg pióracjaduktycznaEplas10 kg kamieni4kacjaduastycznaEplKamila codziennie spaceruje po ogrodzie działkowym. Możedo niego dojść na kilka sposobów. Wymyśl jak najwięcejmożliwości. Zmierz długość każdej drogi.Rodzinny OgródDziałkowy„Fasolka”camiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 30, s.ciaajęputeroweZomk4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1acjaPrzetwory owocowe i warzywnedukrodnicEPrzerysuj obrazek w programie Paint.przyzakacjaduuzycznaEmkacjaduonistycznEolapacjadutkmatyczEaenam2Zapisz po kolei czynności, które musisz wykonać, aby zapisać plik.1. Klikam wowanychyczneieWfWybieram2.iz3. Wybieram4. WpisujęacjaduktycznaEplasPublikacja bezpłatna5. KlikamkacjaduastycznaEplProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 30, s.zykJęngielskia5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1I’veagot a hamsteręcikLook, listen and point. Popatrz, posłuchaj i wskaż.jZaomputeroweLook! I’ve gota hamster.acjadukrodnicEzyzarI’ve got a dog. Haveyou got a petTara?It’scute.pYes.I’ve gota snake.kacjaduuzycznaEmI’ve got a fish.It’s small andorange.Have you gota pet Ada?kacjaduonistycznEolapYes,I have. I’vegot a cat.acjadutkmatyczEaenamJimmy look!It’s my bigcat!owanychyczneieWfiz2Listen and repeat. Posłuchaj i powtórz.Publikacja bezpłatnaacjaduktycznaEsProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego [ Pobierz całość w formacie PDF ]